Stockholm Stadshotell rumInnergården

Innergården

Öppet från 1:a juni

Sommar på Stockholm Stadshotell

Den 1 juni öppnar vi officiellt upp innergården för sommaren. Restaurangen flytta ut och menyn övergår till sommargrill och baren flyttar ut med säsongens signaturdrinkar.
Under utvalda kvällar bakar Babette pizza på gården, Franska öppna och Wimbledon kommer visas på skärm och till midsommar reser vi traditionsenligt midsommarstången.
Längre fram i sommar ser vi fram emot den årliga kräftskivan
ÅTERKOMMANDE UNDER SOMMAREN

Innergården har öppet alla dagar, frukost, lunch, middag. Lördagar och söndagar serveras brunch.
På onsdagar, AW och musik på innergården.
Boka via bistron.

På grund av skiftande väder så kan vi aldrig garantera ett bord utomhus.

Måndag 1 juni

Innergården öppnar för sommaren

Söndag 7 juni

10.00–14.00 — Turnering i Hagaparken med T.K. Örnen 15.00 — Visning av Roland Garros-finalen Vid spöregn flyttar vi in i Chambre Séparée.

Fredag 12 juni

18.00 — Pizza Night med Babette

Söndag 12 juli

Visning av Wimbledon-finalen

Fredag 17 juli

18.00 — Pizza Night med Babette

Söndag 9 augusti

Marcus Price x Teenage Engineering Live-session och sommarkväll på innergården

Fredag 14 augusti

18.00 — Pizza Night med Babette

Slutet av augusti

Kräftskivor