
Innergården
Öppet från 1:a juni
Sommar på Stockholm Stadshotell
Den 1 juni öppnar vi officiellt upp innergården för sommaren. Restaurangen flytta ut och menyn övergår till sommargrill och baren flyttar ut med säsongens signaturdrinkar.
Under utvalda kvällar bakar Babette pizza på gården, Franska öppna och Wimbledon kommer visas på skärm och till midsommar reser vi traditionsenligt midsommarstången.
Längre fram i sommar ser vi fram emot den årliga kräftskivan
ÅTERKOMMANDE UNDER SOMMAREN
Innergården har öppet alla dagar, frukost, lunch, middag. Lördagar och söndagar serveras brunch.
På onsdagar, AW och musik på innergården.
Boka via bistron.
På grund av skiftande väder så kan vi aldrig garantera ett bord utomhus.